رایج‌ترین موتورهای مرورگر
نوشته شده توسط : alipour

آیا به مرورگر خاصی عشق و علاقه دارید؟ در شرای پاسخ این سؤال مثبت است، چرا چنین نظری دارید؟ برای بعضا از کاربران، تنوع افزونه‌ها اهمیت دوچندان متعددی دارااست و بعضا دیگر به دنبال مرورگری هستند که بهتر از رقبا، از اطراف سری آنان نگهداری نماید . با این حال، موضوعی که برای اکثری از یوزرها بیشترین اهمیت را دارد، سرعت مرورگر مذکور می‌باشد . ولی چرا بعضا مرورگرها سریع‌تر از رقبای خود هستند؟ میتوانیم این مسئله را در دو بخش فنی و بخش‌های مربوط به کاربر، توضیح بدهیم . در ادامه یار ما باشید .

سئو در مشهد

جنبه‌های
فنی هر یک از مرورگرها به نحو خاصی توسعه و گسترش پیدا کرده‌اند . رویکردهای مختلف در زمینه‌ی برنامه‌نویسی، نقش مهمی در سرعت لود صفحه ها وب ایفا میکند . در این مسئله باید به دو مشخصه مهم بپردازیم: موتور مرورگر و موتور جاوا اسکریپت .

موتور
مرورگر موتور مرورگر، مهم‌ترین عنصر هر مرورگری محسوب می‌شود . وظایفی مانند اجرای کدهای HTML و CSS و مورد ها امنیتی بر عهده‌ی این موتور می‌باشد . چنین موتورهایی لااقل باید بتوانند کدهای HTML و XML و عکس‌ها را سناریو دهند و فونت، رنگ و سایز متون را به نحوی که از قبلی مشخص و معلوم شده، نشان دهند . اکثری از موتورها از پس سناریو فایل‌های PDF و دیگر اسناد نیز برمی‌آیند .





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: